POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIE'S
Rzymskokatolicka Parafia pw. Świętego Ducha w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu przy ul. Długa 3, 99-400 Łowicz, udostępniając treści w ramach niniejszego serwisu („Serwis”) stosuje pliki cookies tj. pliki stanowiące dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Zazwyczaj zawierają one nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
# 1: Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Rzymskokatolicka Parafia pw. Świętego Ducha w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu przy ul. Długa 3, 99-400 Łowicz, reprezentowana przez proboszcza parafii.
# 2: Z kim możesz skontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?
W sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: Rzymskokatolicka Parafia pw. Świętego Ducha w Łowiczu, ul. Długa 3, 99-400 Łowicz.
# 3: Co to są pliki cookies?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer www, które są zapisywane i przechowywane po stronie użytkownika. Ciasteczka używane przez serwer służą do rozpoznawania urządzenia użytkownika serwisu, z jakiego korzysta przy ponownym połączeniu. Pliki ciasteczka są pobierane przy każdym “wejściu” i “wyjściu” z serwisu. Ciasteczka nie służą do ustalania tożsamości użytkownika a jedynie ich urządzeń.
# 4: Do czego wykorzystywane są pliki cookies?
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
- w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.